Thursday 26 November 2015

Jadi bagaimana mengumpul sebanyak RM19,209,600 dengan modal RM60 melalui program ini?


Sebenarnya jika anda sudah sampai kebahagian ini, anda sudah pasti nampak jalan bagaimana mengumpul RM19 juta adalah sesuatu yang boleh dikecapi. Tetapi jika anda masih samar-samar dan tidak nampak dengan jelas jalannya, di sini akan diterangkan langkah demi langkah bagaimana mengumpul RM19 juta.

Langkah 1

Sertai CharityID dan menderma sebanyak RM60. Dengan menyertai CharityID, anda perlu menaik taraf akaun anda kepada LEVEL 1 iaitu Level pertama dalam program CharityID. Ini membolehkan anda mendapat ruang untuk seramai 3 orang ditempatkan di bawah rangkaian anda. 3 orang ini akan turut menderma RM60 terus ke akaun peribadi anda membolehkan anda menerima derma keseluruhan sebanyak RM180.

Langkah 2

Dengan derma RM180 yang anda terima, dermakan RM120 untuk naik sebagai penderma LEVEL 2.

Ya. Anda sudah tentu tidak mahu sekadar mendapat derma sebanyak RM180. Anda telahpun mendapat modal RM60 anda dan inilah masa yang paling sesuai untuk naik ke LEVEL 2. 

Mengapa perlu naik taraf ke LEVEL 2?

Ada 2 sebab utama mengapa anda perlu menaik taraf ke penderma LEVEL 2. Pertama adalah anda berpotensi mendapat derma LEVEL 2 dari 2 Generasi di bawah anda sebanyak RM240. Kedua adalah anda layak menerima RM240 tersebut dari 9 orang membolehkan anda mendapat jumlah derma keseluruhan sebanyak RM1,080.

Langkah 3

Langkah seterusnya adalah untuk anda naik taraf akaun ke LEVEL 3 dengan menderma RM240.

Memang seronok jika anda dapat mengumpul kesemua RM1,080. Tetapi jika masih belum anda tetap digalakkan untuk naik taraf kerana anda mempunyai peluang tinggi untuk mendapat derma tambahan jika penderma di bawah rangkaian anda tidak layak. Menaik taraf akaun kepada LEVEL 3 membolehkan anda memperoleh derma sebanyak RM240 dari 27 orang berjumlah RM6,480.

Langkah 4

Selepas itu, anda boleh menaik taraf akaun anda ke LEVEL 4 dengan menderma RM360 Anda bakal menerima RM360 dari pada 81 orang rangkaian anda yang juga ingin menaik taraf akaun mereka ke LEVEL 4.  Jumlah keseluruhan derma yang bakal anda terima adalah RM29,160.

Semakin banyak anda menderma, semakin tinggi peluang anda untuk memperoleh sumbangan derma dari rangkaian anda dengan jumlah yang tinggi.

Langkah 5

Teruskan menaik taraf akaun anda ke LEVEL 5 dengan derma sebanyak RM600.

Dengan menaik taraf akaun anda ke LEVEL 5, seramai 243 orang akan menderma RM600 terus ke akaun peribadi anda membolehkan anda mengumpul sebanyak RM145,800.

Langkah 6

Setelah itu, naikkan lagi LEVEL akaun anda kepada LEVEL 6 dengan menderma sebanyak RM900.

Sebagai penderma LEVEL 6, anda bakal mempunyai 729 orang penderma LEVEL 6 dengan jumlah kutipan derma sebanyak RM656,100.

Adakah mungkin anda sampai ke LEVEL ini?

Jangan pandang rendah kepada kehebatan 'leverage'. Teknik duplikasi ini sememangnya berjalan sendiri tanpa anda menyedarinya.

Langkah 7

Naikkan taraf akaun anda kepada LEVEL 7. Anda perlu menderma sebanyak RM1,200.

Dengan memiliki akaun penderma LEVEL 7, anda bakal memperoleh derma sebanyak RM1,200 dari 2187 orang penderma. Jumlah keseluruhan untuk derma level ini adalah RM2,624,400.

Tahniah! Anda kini bergelar jutawan!

Langkah Terakhir


Untuk memastikan anda mendapat derma paling tinggi, naik taraf akaun anda kepada LEVEL 8 dengan menderma sebanyak RM2,400. Ini memberikan anda potensi mendapat derma dari penderma LEVEL 8 rangkaian anda iaitu seramai 6561 orang. Jumlah yang bakal anda terima jika seorang menderma sebanyak RM2,400 adalah RM15,746,400.

Jika anda berjaya mengikuti setiap langkah di atas dengan rangkaian 100% sempurna. Anda sudah berjaya mengumpul RM19,209,600 dengan hanya bermodalkan RM60 sahaja ketika naik ke LEVEL 1. 

Katakan anda tidak berjaya memberikan komitmen 100%, walaupun hanya 1% anda masih memperoleh RM19,209. Memang lumayan jika dibandingkan dengan modal RM60 anda.

Sebenarnya tidak sukar untuk anda mendapatkan derma yang tinggi. CharityID adalah tempat yang sesuai untuk anda. Lebih banyak atau lebih tinggi sumbangan anda, maka lebih tinggi peluang anda untuk mendapat derma tertinggi.

Jangan berhenti mempromosi CharityID

Salah satu kunci kejayaan di dalam CharityID adalah mempunyai rangkaian yang besar. Mungkin hari ini anda memerlukan bantuan derma, tetapi di luar sana lebih ramai orang yang lebih memerlukan bantuan anda. Anda mungkin  mengubah nasib hidup mereka dengan hanya memperkenalkan program ini.

Pastikan anda sentiasa berada di LEVEL tertinggi

Untuk mendapat derma yang maksimum, anda perlu memastikan kedudukan LEVEL anda adalah yang tertinggi di kalangan  rangkaian anda. Mungkin derma RM2,400 untuk berada di LEVEL 8 kedengaran tinggi. Tetapi anda pasti  tersenyum lebar apabila dengan tiba-tiba orang lain memasukkan ke dalam akaun peribadi anda sebanyak RM2,400 berkali-kali dalam sehari. Sumbangan ikhlas anda pasti berbalas.

Sumbangan yang bakal anda peroleh pada masa akan datang adalah hasil dari sumbangan anda pada hari ini.

Mendermalah dengan niat membantu orang lain. Lebih banyak anda menderma, semakin tinggi peluang anda mendapat derma.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.