Thursday 26 November 2015

Bagaimana untuk naik ke-LEVEL seterusnya.

Misi anda seterusnya adalah menghebahkan tentang CharityID ke seberapa ramai yang anda mampu. Cara termudah untuk melakukan sedemikian adalah berkongsi post-post promosi CharityID di laman sosial pada setiap hari.

Klik gambar untuk daftar


Sistem CharityID akan menempatkan semua ahli-ahli yang berdaftar di bawah promosi link anda di bawah rangkaian anda. Jika anda adalah penderma LEVEL 1 anda hanya boleh mendapat derma dari 3 orang rangkaian GENERASI pertama anda. Selebihnya akan disusun secara teratur mengikut giliran menggunakan enjin AUTO-PLACEMENT ChairyID. Setiap ahli akan diberi kedudukan tersendiri mengikut GENERASI dan status LEVEL akaun tersebut.

Pada bahagian 'Dashboard' akaun anda, semua maklumat yang memaparkan aktiviti dan kemampuan akaun anda akan dipaparkan.
Anda boleh menaik taraf akaun anda pada bila-bila masa dengan menekan butang 'UPGRADE NOW!'

Katakan sekarang anda adalah penderma LEVEL 2 dan mahu menaik taraf akaun anda ke LEVEL 3. Anda perlu menderma sebanyak RM240 ke akaun generasi ke-3 di atas anda serta memiliki LEVEL 3 dan ke atas. Sekiranya akaun tersebut di bawah level 3, maka pemilik akaun generasi yang lebih atas layak menerimanya yang penting ia mempunyai akaun LEVEL 3 dan ke atas.
Anda amat digalakkan untuk menaik taraf akaun anda. Dengan memiliki level yang tinggi, anda merupakan penderma yang layak menerima derma dalam lebih banyak situasi. Seperti situasi di atas, jika ia berlaku sistem akan terus mencari penderma dari generasi lebih tinggi dan level yang layak walaupun ia melebihi 8 generasi. Ini membolehkan anda memperoleh derma dari rangkaian anda yang lebih jauh dari generasi ke-8. Anda juga masih boleh menerima derma level rendah walaupun anda mempunyai level yang tinggi.


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.